Administrative Coordinator till Adven i Stockholm

Vi letar nu efter vår nya kollega som kommer ansvara för vårt kontor i Stockholm. Är du en serviceinriktad person som tycker om att göra det lilla extra för att ett kontor ska fungera och kännas inbjudande? Läs då vidare och skicka in din ansökan redan idag då vi jobbar med ett löpande urval!

Tjänsten

På huvudkontoret i Stockholm arbetar i nuläget ett trettiotal personer. Atmosfären är öppen och inkluderande med högt i tak. Du kommer vara en viktig person hos oss, som genom proaktivt arbete ser till att det är en inbjudande miljö för både medarbetare och besökare.

Vi erbjuder dig varierade arbetsuppgifter med möjlighet att påverka ditt eget arbete där egna initiativ och förbättringsförslag välkomnas.

Du kommer att planera dina arbetsdagar utifrån vad arbetet kräver för dagen. Dina kollegor och din närmsta chef kommer att hjälpa dig in i arbetet under de första veckorna, för att du sedan ska kunna bli självständig. I din breda roll kommer du bland annat

  • Kontakt med externa kontaktytor som leverantörer och fastighetsskötare
  • Ansvara för arbetsplatser till våra nyanställda inkl. arbetsutrustning
  • Förberedelser inför fika och lunchmöten och personalevents
  • Inköp av kontorsmaterial och annat som behövs till kontoret
  • Bud och posthantering
  • Ansvara för att kontoret hålls rent och snyggt
  • Ansvarig för våra pool bilar
  • Assistera Marknad, Ekonomi och HR med blandade uppgifter

Vi sitter i Wennergren-Center i Stockholm, med utsikt över hela stan. Du kommer att rapportera till vår Finance Manager i Stockholm.

Din erfarenhet och utbildning

Vi söker dig som anser dig ha det lilla extra inom service, vilket gör att serviceerfarenhet i arbetslivet sedan tidigare är ett krav.

Vidare söker vi dig som.

  • Har en avslutad gymnasieutbildning.
  • Har B-körkort då du kommer ansvara för service och underhåll av våra poolbilar.
  • Pratar svenska och engelska obehindrat, eftersom du kommer använda dessa språk dagligen i både tal och skrift.
  • Är trygg i Office365-paketets alla delar.

Dina personliga egenskaper

Du är en lagspelare som tycker om att leverera god service.

Du är en prestigelös och ordningsam person. Du är initiativtagande och självgående. Du gillar att ha många kontaktytor i ditt dagliga arbete.

Tjänsten passar dig som inte räds för att arbeta utan tydliga riktlinjer och som gärna tar egna initiativ till att bygga rutiner och föreslå nya arbetssätt.

För oss är det viktigt att dina personliga egenskaper stämmer överens med Advens värderingar - Kundfokus, Engagemang, Effektivitet och Respekt så att du känner dig som en naturlig del i av vår verksamhet.

Om Adven

Hållbarhet och socialt ansvar är hörnstenar i vår verksamhet

Adven jobbar med skräddarsydda energi, vattenlösningar och fjärrvärme i Sverige, Finland, Estland och Lettland. Vi har över 30 års erfarenhet och kompetens inom energisektorn. Vi är ledande inom vår nisch där vi bygger, äger, driver och övervakar anläggningarna i egen regi. Vi låter våra kunder få tillgång till avancerade miljöriktiga energilösningar utan att behöva investera.

Miljöfokus är en integrerad del av vår dagliga verksamhet. På Adven tror vi på hållbarhet och arbetar mot att bli den ledande leverantören av energiproduktion och applikationer med låg miljöpåverkan. Vi utvecklar ständigt nya sätt att utnyttja geoenergi, biobränslen och spillvärme.

Join our ADVENture!

Du får chansen att vara med på vår starka tillväxtresa. Inkludering i arbetslivet är en självklarhet för oss och Adven vill tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald kan tillföra verksamheten.

Vi räknar med tillsättning av tjänsten under december 2018.

Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt till jobb@adven.com

Vi ser fram mot din ansökan!

 

Share
Bonsky